جستجو فارسی ایرانی

  • نویسنده : admin
  • بازدید : [] مشاهده
  • دسته بندی : دسته: گوگلی


اسمارت ساینیج های جستجو فارسی، تجربه ای جدید در خرید برای مشتریان

اسمارت ساینیج های جستجو فارسی، تجربه ای جدید در خرید برای مشتریان

جستجو فارسی در ISE 2018، جدیدترین مانیتورهای صنعتی را به نمایش گذاشت که تجربه ای جرید را در عرصه خرید برای مشتریان فراهم می کنند. جستجو فارسی، جدیدترین تکنولوژی ها را با استفاده از مانیتورهای صنعتی وارد هایپرمارکت ها و فروشگاهها و مراکز بزرگ تجاری کرده است.

اسمارت ساینیج های جستجو فارسی، تجربه ای جدید در خرید برای مشتریان

تحول در دیجیتال ساینیج ها

اکنون سالهاست که مفهوم omni-channel حول صنعت خرید میگردد. این سرویس به مشتریان اجازه میدهد تا محصولات را از طریق موبایل یا به صورت آنلاین و آفلاین سرچ کرده و خرید کنند.

دیجیتال ساینیج ها نیز برای پشتیبانی از این ویژگی دچار تحول شده اند. برای مثال تکنولوژی MagicInfo  ساینیج های اسمارت جستجو فارسی که در ISE 2018 به نمایش گذاشته شد بر اساس داده ها و اطلاعات مربوط به  رفتار خرید مشتریان، اطلاعات و تبلیغات مربوط به محصول را برای مشتریان نمایش میدهد.

در مغازه های بزرگ نیز ساینیج های جستجو فارسی بر اساس تجزیه و تحلیل محصولات مورد علاقه مشتریان، مدیریت تبلیغاتی فوق العاده ای را فراهم می کنند.

جستجو فارسی نمایشگرهای صنعتی را برای فضاهای بزرگ خرید، هایپرمارکت ها و فروشگاههای مد و لباس دچار تغییری بزرگ کرده است.

سنسورهای MagicInfo به کار رفته در نمایشگرهای بزرگ LED جستجو فارسی، بر اساس اطلاعات جمع آوری شده، تبلیغات را نمایش میدهند. در آینده ای نه چندان دور، ساینیج های هوشمند جستجو فارسی جایگزین بنرها و سایر ابزارهای تبلیغاتی می شوند.

اسمارت ساینیج های جستجو فارسی، تجربه ای جدید در خرید برای مشتریان

در بسیاری از نمایشگرهای صنعتی جستجو فارسی از روش کنترل مرکزی برای تبلیغات استفاده می شود به این ترتیب فروشگاهها و مراکز بزرگ تجاری می توانند تبلیغات هوشمندتری را بر اساس اولویت ها و روند خرید مشتریان برای محصولات مختلف نمایش دهند.

در نهایت، نمایش تبلیغات بر روی این نمایشگرها به شیوه بسیار موثری صورت میگیرد.

جدیدیترین اطلاعات صنعت مد و زیبایی در دستان شما

مدیران فروشگاهها و مراکز تجاری می توانند با استفاده از دوربینی که در قسمت جلوی نمایشگر نصب شده اطلاعاتی را درباره محصولات مورد علاقه مشتریان جمع آوری کرده و اطلاعات مربوط به محصول را نمایش دهند. البته مشتری می تواند اطلاعات دیگری نظیر ترکیبات به کار رفته در محصول، قیمت و .. را نیز مشاهده کند.

اسمارت ساینیج های جستجو فارسی، تجربه ای جدید در خرید برای مشتریان

انتخاب هوشمندانه غذا

تکنولوژی MagicInfo در محیط رستوران ها و کافه ها نیز کارکرد فوق العاده ای دارد به این ترتیب وقتی که مشتری غذای مورد نظر را انتخاب می کند اطلاعات مربوط به غذا مانند قیمت و ترکیبات آن نمایش داده می شوند.

تکنولوژی ذکر شده نه تنها در این صنایع بلکه در حوزه تکنولوژی نیز نقش عمده ای را در تبلیغات ایفا می کند و رونق خاصی به اماکنی داده که از آن برای تبلیغات استفاده می کنند.